fredag 2 januari 2009

Nyårskvällen var superbra! (: middagen med flickorna var jättegod, alla var uppklädda och vi dansade och skrattade! Efter maten gick vi till Mattias som hade fest. Till en början var det rätt lugnt men efter ett litet tag blev det ös och riktigt kul! Vi dansade massor även där, och träffade massor med folk osv. Sen, en liten stund innan vi skulle till parken kom Loveliten till festen också, vilket var en liten överraskning för mig. Vi pussades massor och han var hur fin som helst i skjortan jag köpt honom och i hans nya, sjukt fina jeans(;

I parken träffade man hur många som helst, kommer knappt ihåg alla jag träffade, väldans många (: fina raketer och en väldigt härlig stämning! På tolvslaget kysstes jag och min älskling. & på så sätt invigde jag 2009 väldigt bra tycker jag (: det var en skitbra kväll i alla fall!

Dagen därpå gick jag till Love och väckte honom & han var inte riktigt på topp den dagen .. :p i alla fall så åkte vi tillslut hem till mig och där stannade vi båda över natten. Det var lugnt och mysigt! Vi spelade rockband och kollade film . Sen vaknade vi här då i morse. Och Love installerade världens bästa spel till mig! The Sims 2 (; yey, nu kommer jag bli en liten nötare dock....:p men tack älskling! efter alla mina försök att intallera skiten o så fixar du det direkt :>

Nu på kvällen åkte jag ochmin fader in till stan och köpte golv till mitt nya rum. nu är renoveringen verkligen igång! jättebra! imo blir det förmodligen lager 157 med Niclas, Bella och Loveliten (:

Nu ska ja spela (:

PUSS& HEJ

Inga kommentarer: