söndag 4 januari 2009






Hejdå Småland (: om tjugo minuter sätter jag mig i bilen & åker in till nässjö för att ta tåget till Karlskrona. Lite nervös är jag allt, det är jag alltid när jag ska åka tåg själv. hatar alla byten osv. Menmen, klockan 15.13 är jag framme i Karlskrona i alla fall och det ska bli sjukt kul att få träffa Isabelle igen! Nu är vi inne på 4:e året , och det känns skönt att vi fortfarande håller kontakten även att vi bor så långt ifrån varandra.

Jag somnade alldeles för sent igår för att sedan gå upp halv tio.. Så jag är rätt trött. Nu på morgonen har jag packat ihop allt det sista och duschat osv.. Så snart bär det iväg!

Gårdagen var en riktigt rolig dag faktiskt (: Jag, Niclas, Love, Björn och Isabella åkte till lager 157 & sedan en stund till a6. Det blev lite smått nödvändiga saker inhandlat plus ett par finfina kalsonger till Loveliten <; På kvällen hade mina föräldrar gäster här och jag ogillar dom väldigt starkt. så höll mig borta i stort sätt hela kvällen (: sysselsatte mig med ungeför 4 timmars desperate housewives och sedan någon timme med att spela The Sims 2 :p

Nu blir det varken desperate housewives elr the sims 2 förrän på onsdag, ( om nu inte isabelle har säsongen elr spelet(a) )



Jaha. det var allt för mig nu.


PUSS & HEJ

Inga kommentarer: