tisdag 20 januari 2009

TISDAG:*

denna dagen är ingen vanlig dag för det är min och loves dag (: 6 månader idag.
Vi lekte, kollade på desperate housewives, även att han inte gillar det :p snart ska jag fortsätta titta btw!
nu har jag pluggat i 40 min ungefär.. o det känns som om jag snart är klar och kan det jag behöver kunna. Ska bara läsa igenom lite frågor osv, sen blir det desperate housewives som sagt! (:

Imon är det onsdag, vilket är mtk bra! För det första så är det sovmorgon, och dagen går då fort. För det andra så är det mitten i veckan och torsdagar&fredagar går fort! Sen är det helg, och jag längtar massor till denna helgen! :d Jag och love ska till hotellet och bubbla o sola. sen ska vi äta på coco thai tror jag allt (: På lördag blir det en massa mys med Mathilda och Emma <:<:<: Skitkul ska det bli! vi ska äta tacos, prata massor, kolla film o äta massor med godis. & denna gången ska det verkligen bli av! På söndagen blir det musikal. yes! Alltid lika trevligt :)

Ja som sagt.. Religionplugg in i det sista nudå. sen desperate housewives.

PUSS&HEJ

Inga kommentarer: