onsdag 14 januari 2009

hejhopp

Idag var jag i skolan. dock rätt hängig faktiskt :s Menmen, det gick.. och det enda jag hade missat var ju som väntat, matten (: Annars så var det rätt lugnt. jag skippade idrotten och sen religionen eftersom jag var tvungen att gå till tandläkaren. åh idag kände jag verkligen itne för att gå dit. Just gå, det är så jobbigt ibland, speciellt idag.

Kunde inte sova igårkväll, låg vaken till säkert halv två, skitjobbigt! Därför så blev min härliga sovmorgon till 07.20 inte till någon nytta. Men det gör väl bara att jag kan somna lättare sen ikväll.

När jag kom hem från skolan kom Kevins mamma hit. Jag satte i hårförlängning på henne och tjänade 300 kr , på avbetalning <; heheh. Sen kom simon hit en stund och så tog vi en liten promenad. När jag kom hem har jag suttit med matten i en halvtimme eller något, och nu prkar jag inte mer med det :p funderar på om jag skulle bara en kladdkaka..... åh det är ju så smarrigt <;
Vi får väl se vad jag gör... (:

Jag hatar när folk säger till mig hur saker och ting ska gå till och bli & Jag hatar när folk hotar mig. " Om det blir så, så gör jag så" blablablablabla?
Det råkade jag ut för lite idag. Men, jag skiter i vilket för jag gör som jag vill, och om du inte blir nöjd så får du väl klara dig utan mig.

Det var nog allt för mig <;


PUSS & HEJ

Inga kommentarer: