söndag 18 januari 2009


Söndag, och sista lediga dagen för denna veckan.

Helgen har varit både bra och dålig. Jag har lekt med Love och ajg har lekt med Becca, det har varit bra! (: Musikalen har också varit super. vi satte tre danser under hela lördagen. riktigt bra blev det och roligt hade vi!

I gårkväll svimmade pappa i köket när jag var ensam hemma med mina syskon. han satt på en stol när det hände smo tur var. Men jag ringde farmor och hon kom dit direkt. Sen fick vi åka in med honom till sjukhuset och där ligger han än. Det är något so inte stämmer enligt blodproven, men läkarna vet inte vad det är, så hans prover har skickats till jkp för en noggrannare inspektion. Han har haft feber och varit dålig sen i torsdags. Så han har tydligen influensan, men de vita blodkropparna stämmer inte överrens med de röda så han har tydligen något mer också, som vi ska få reda på senast på tisdag.

Idag har jag hälsat på pappa två gånger , oså har jag varit hos Love. Vi tittade klart på skräckfilmen vi påbörjade i fredags. "mirrors" Den var skitbra! Ett mycket bra tips, den var mest spännande, inte så läskig, men väldigt äcklig dock.. :p

Sen nu på kvällen har jag ätit, duschat och pluggat lite (: Snart ska jag sova. är sjukt trött och behöver all sömn jag kan få just nu!


PUSS&HEJ

Inga kommentarer: