söndag 25 januari 2009


Hej blogg:*

Idag har jag varit på musikalen. det var riktigt segt idag faktiskt. Vi övade scen 4 & 5 i akt 2. och det är bara tråkiga statistgrejer jag gör i de scenerna. så det var inte så roligt. menmen.. nu sitter det i alla fall! Efter musikalen åkte jag hem och började jobba lite i mitt rum (: det går prima! om jag ligger i nu så är det förmodligen klart inom två veckor i alla fall <; pappa pratar om att köpa mig en laptop nu istället för i augusti så slipper vi köpa nytt skrivbord. Jag ska också få en soffa och en mycket större spegel! :d helt underbart ! haha Nu är jag också färdig med mammas hår som ajg har hållt på med sedan halv sju. först satte jag i hårförlängning, sedan klippte jag henne och till sist färgade håret. under tiden förhörde hon mig på engelskan, så nu behöver jag inte tänka på den heller. Snart ska jag bara öva lite på min pianoläxa och sen har jag gjort allt jag måste göra ikväll. då kan jag äntligen ta det lite lugnt! Imon blir det skola som vanligt, och sen utvecklingssamtalm, och som vanligt är jag inte nervös.. det brukar gå rätt bra för en pluggis som mig. imon ska jag också lämna in min ansökan till gymnasiet. norrköping blir det, och plan B är natur/miljö på brinell. Men som sagt, det kommer förmodligen bli norrköping/ rytmus. PUSS&HEJ

Inga kommentarer: