måndag 12 januari 2009

MÅNDAG :*

Jahopp nu har första dagen på denna veckan gått och den har spenderats mestadels i min säng. Jag har kollat på desperate housewives i stort sett hela dagen också.
Love kom hit och hälsade på mig också, det var mysigt & det gjorde mig glad. Man blir deprimerad av att bara ligga hemma när ingen annan är hemma :p

När Love hade åkt hem följde jag med pappa till jönköping, endast för att få sova i bilen. jag älskar att åka bil. Jag vet.. det låter väl rätt konsigt. Men det finns inget skönare än att sitta i pappas bil o sova (: Och till och från jönköping blev det ju i alla fall 1 och en halv timmes sömn. Nu är klockan nästan elva och jag ska väl gå ner och försöka få i mig lite mat.. Måste vara hemma imon också. Men kommer formodligen till skolan på onsdag, hoppas jag <;

Det fick bli ett kort litet inlägg idag (:

PUSS & HEJ

Inga kommentarer: