tisdag 27 januari 2009

Hej blogg (:

Idag är det tisdag, och gissa vad? jag mår bra. Hoppas det förblir så den här gången. Om en och en halv timme ska jag till musikalen och träna min scen, äntligen! första gången det sker för min del så att säga. Det ska bli roligt faktiskt (:

Fast att jag mår bra har jag ändå försökt ta det relativt lugnt idag. Mestadels tittat på tv osv. Men imon kommer jag tll skolan igen <; oså ska jag träffa loveliten!

På fredag är det studiedag! hur skönt är inte det? På kvällen blir det antingen zebra eler fest, beroende lite på vad som händer... Och just det! På torsdag har vi filmkväll med klassen. riktigt mysigt kommer det bli(: Äta onyttigt ska vi göra. pizza o godis o läsk osv.. Sen ska vi se film! dock vet jag itne vilken film det blir. det bestämdes antagligen igår på klassrådet. men jag var ju hemma, sjuk.

Jag hoppas på en bra helg och att vi gör stora framsteg i mitt rum! och det ser ganska ljust ut nu tycker jag allt! :D

PUSS&HEJ

Inga kommentarer: