torsdag 8 januari 2009


Hej!

Första dagen i skolan idag. usch vad jobbigt det var att vakna i morse :s Men sen gick det rätt bra faktiskt, när man väl kom till skolan! Dock var jag onormalt trött och höll på att somna onormalt många gånger... :p

Sen så tänkte jag rätt mycket på Love idag, som opererades. Klockan halv elva började dom opereras och sedan dess befann sig mina tankar i alla fall mestadels hos honom kan jag ju säga. Enda tills han smsade och sa att allt hade gått bra (: jag visste det dock hela tiden, det var ingen stor operation, men ändå. Jag är ju som jag är...

För övrigt så har mina dagar hos Isabelle vart hur bra som helst! <; andra gången vi träffas nu utan att bråka (: det är ett stort framsteg! Dagen innan jag åkte hem skulle vi på bio. och tjugo minuter innan vi skulle åka skulle jag bara ta en kort promenad för mig själv med min hund. & vad händer? Jo , hanna berg i ett nötskal går vilse i det lilla sötasamhället! Jag står mitt ute i ingenstans! (vill säga en liten söt skog med massa gångar o gatulampor i) så istället för att ta den korta vägen som jag uppenbarligen inte hittade. Så fick jag springa tillbaka hela vägen för att honna! Dock blev vi på grund av mig sena... Men ingen hade haffat våra biljetter som tur var (:
Och så fick vi ju ett gott skratt över mitt lokalsinne som liknar en guldfisks... :p

Filmen vi gick på var Twilight, och den var sjukt bra! Alla borde se den. Jag gillade den starkt , och tänker se den ett antal gånger igen . Det kommer 2 uppföljare vilket är jättebra! can´t wait(a)

Snart ska jag sova osv...


PUSSS&HEJ

Inga kommentarer: