fredag 9 januari 2009


Fredag.

Dagen började med en härlig sovmorgon till 07.20, 1h och 20 min längre än jag vanligtvis brukar få sova (; det är dendär extra timmen som gör fredagar så bra tycker jag! & självklart att vi bara har 4 lektioner och slutar klockan 14.00.

Efter skolan gick jag och Love till Thimons för att fika (: det var trevligt och gott (: Sen hämtade vi ut hans klocka som han fick av mig i julklapp. härligt att han äntligen kan använda den.

När vi gjort det åkte han hem och likaså jag. Hemma så gjorde jag ingenting. Försökte få msn att fungera men det står bara att tjänsten för tillfället inte är tillgänglig och att jag ska försöka senare att logga in. Rätt frustrerande faktiskt.. :p Menmen! Jag spelade också lite piano, & det var alltför längesen jag gjorde det, det kändes.. Sen åkte jag, syster & mamma till Jönköping för att handla lite mat osv.. Sen hämtade vi den stora fotbolls-stjärnan, nämligen min lillebror (; Han hade tränat o vi tänkte att han skulle slippa åka tåg hem (:

Väl hemma satte jag på tv:n och tittade på let´s dance.. Men nu är inte det roligt längre.Vi ska nog se en film snart, Lilla familjen Berg <;

& jag har börjat ladda ner desperate housewives season 2 :D Med lite tur är den nog färdig när jag har vaknat imon (a) då ska jag titta massor! Elr iaf så mkt jag hinner. Ska tvätta resten av taket i mitt blivande rum imon, samt hugga den lite grejer i golvet. Ojojoj jag är en riktig snickar jag ;)

haha

PUSS & HEJ

Inga kommentarer: