måndag 5 januari 2009


hej blogg!!


Nu är jag i Karlskrona och sover min andra och näst sista natt här (: Igår när jag kom var kvällen rätt lugn. jag och Isabelle nötte the sims hela kvällen ;> (tänk att hon hade dt spelet:d) Sedan kollade vi på en skräckfilm, 100 feet. Den var inte speciellt läskig, men väldigt obehaglig så att säga. Sevärd ändå tycker jag.


Idag vaknade vi vid halvtolv tiden någon gång. och runt ett halv två åkte vi in till stan en stund. Det var mysigt <; jag hade inte så mkt pengar. Men hittade en jättefin tröja till loveliten som ja ville köpa, men så fanns den bara i Large, självklart! Hittade dock en söt liten turkos tröja till mig själv (;


Vi dissade festen några ville att vi skulle till och så köpte vi hem massor med godis, chips, glass och coctail istället! Så snart taggar vi White Chics, en härlig klassiker man sätt mångamånga gånger <; men visst är den bra?

på kvällen imorgon ska vi titta på bio, "twilight", det ska bli trevligt! Dock ska vi upp kl 6 dagen efter, jag ska ju följa med issa till hennes skola bara för att jag var en idiot o beställde biljetter innan ja visste vilken dag hon skulle börja :s aja nu är det som det är o jag kommer vara supernervös!


Senare på eftermiddagen när jag kommit hem på onsdag ska jag träffa loveliten <3>

PUSS & GODNATT

Inga kommentarer: