torsdag 29 januari 2009

hejsan bloggg:*

Dagen började med en försovning som var för tidig för att ta det lugnt men försent för att skita i att försöka hinna med bussen.
Jag vaknade 07.05 och bussen går 07.20. På med kläderna, håret i en bulle, sminket i väskan, ta med en macka och spring som fan (:
Fick i mig mackan innan jag kom fram till bussen, så man kan ju bara tänka sig hur det såg ut där.. :p

I alla fall så blev det en bra dag i skolan! inga sura miner o allt var brabrabra (:

När jag kom hem målade jag ungefär halva taket i mitt nya rum, sen duschade jag och alldeles strax ska jag ge mig av till skolan igen. vi har myskväll med klassen! Det blir pizza och film i aulan, härligt <;
Efter det ska jag till loveliten o sovasovasova (: inte bara sova kanske.. mysa lite med :d o titta på ännu en film tror ja .

Nu ska jag strax iväg!

PUSS&HEJ

Inga kommentarer: