lördag 10 januari 2009


Hejblogg :*

Lördag idag då. Började inte så bra... Gick och la mig klockan halv tre igår o sen väcks jag av mina kära syskon halv nio. Herregud har dom ingen respekt elr? ska bli så OTROLIGT skönt att flytta ner till källaren snart. Kan inte vänta!
I alla fall så åkte dom till stan med mamma tror jag, för helt plötsligt blev det tyst och jag kunde somna om igen (: Sen gick jag upp typ kvart över elva, skittrött fortfarande.. Åt lite frukost och sen skurade jag de sista av taket i mitt blivande rum.

Efter det tog jag en dusch och nu har jag packat ner lite grejer, sak sova hos loveliten ikväll (: och han ska bjuda mig på coco thai ikväll! Mysigt värre, och mycket god mat <; Dock mår jag inte så jättebra, Har lite huvudvärk och känner mig allmänt febrig.. Men det ska väl gå ändå antar jag. har rätt mkt att plugga imon. ser inte fram till det.. Så nu ska jag ner o äta lite. '

Btw så lägger jag ut världens hetaste bild som ni ser <; (a)


PUSS & HEJ

Inga kommentarer: