söndag 11 januari 2009


Hej!!

Gårdagen vart lyckad, fast den blev väl inte som jag tänkt mig (: När jag kom till love fick jag ett feberanfall och blev helt plötsligt mycket sjukare än vad jag varit helda dagen. Så vi skippade coco thai och köpte hem pizza istället. Det var också gott, fast bara inte lika mysigt kanske :p Dock så var det skönare för mig att vara hemma i alla fall.
Vi hyrde en fil och mös framför tv:n i några timmar och sen tittade vi på massa fimler på youtube. Jag tror jag håller på att bli smittad av Love, att sitta i flera timmar på youtube... stackars mig xd

Vi väcktes halv nio idag av hans kära brorsbarn. Dom busade i hundra år kändes det som.. Men såsmåningom åkte dom hem och då sov vi vidare till typ halv ett (:

Jag hade jättemycket feber i morse också, mådde riktigt dåligt... Men nu har jag tagit en ipren och det börjar kännas lite bättre. Dock ska jag inte till skolan imon eftersom febern inte vill gå ner.
Jag kom hem klockan halv sex ungefär och sen dess har jag tittat på desperate housewives, jag älskar den serien :)
Jaha! nu ska jag nog äta kanske, och sen blir det förmodligen ytterligare några timmar av desperate housewives. <;

Sen måste jag också säga att loveliten är rätt söt när han sover, right? ;)

PUSS & HEJ

Inga kommentarer: