tisdag 13 januari 2009

Hej.

Nu har ännu en dag gått och idag har jag i stort sett bara legat framför tv:n och kollat klart på hela säsong 2 av desperate housewives. Så nu ska jag snart få den tredje med <; Det har varit en rätt bra dag faktiskt. gick upp halv ett, med en lättnad av att jag sovit bort förmiddagen. Det var skönt, då försvann några dötimmar när man bara tittar på klockan hela tiden.

Jag har också gjort några uppgifter matte. inte överdrivet många... lite får några men.. palla :p ja får göra lite till imonkväll eller ngt så blir dt nog bra och jag kommer ifatt. Har ju bara varit borta i 2 dagar. imon ska jag i alla fall ta mig till skolan hade jag tänkt. Med eller utan huvudvärk (;

Denna lugna tisdag har jag varit på rätt dåligt humör. Känner mig nästan lite deppig & jag vet inte riktigt varför. Jag får sånna dagar ibland och jag hatar dem :s Menmen, snart ska jag sova och så är det över imon.

PUSS & HEJ

Inga kommentarer: