lördag 17 januari 2009

hej lördag!

Gårdagen vart helt okej bra. Jag, niclas,Love och Bella tittade på film, o mös lite på kvällen (: Sen gick jag och love hem. vi såg då en halv skräckfilm och sen sov vi. Vi vaknade tio över åtta av att folk kommer in och hämtar hans gamla soffa, han skulle visst få en ny. <; Det var jobbigt att vakna så tidigt, men jag skulle ju ändå till musikalen.
Strax efter det hoppade jag upp ur sängen och åt lite snabbt. Sen åkte jag till Emma i eksjö en stund o åt lite till (; Sen gick vi till musikalen och vi dansade hela dagen. Riktigt kul faktiskt! Allting börjar sakta men säkert trilla på sin plats nu. det kommer bli jättebra!

Ikväll kommer Rebecca Rooth hit. och vi ska väl mysa till ngn film kanske. elr,. ja vi lyckas ju alltid sysselsätta oss vad som än händer så. Jag taggar glass och hemmagjord fruktsallad, observera icke fruktcoctaíl. Annars äter jag jämt det till. Men någon gång kanske man ska börja tänka i lite sundare banor?

Imon---> Plugg , i alla fall en stund. Sen får vi se vad som händer.

Hejdå!

Inga kommentarer: