lördag 31 januari 2009


heej lördag! (;


fest igår. kul var det, lite lamt som jag uppfattade det, men kvällen hade sina stunder! ;d Jag måste ändå säga att linnéa gjorde kvällen väldigt rolig (: Jag stack i alla fall hem lite tidigare, var inte så taggad där i slutet (: tack för en bra kväll alla i alla fall!


Idag vaknade jag av att mamma satt i min säng o väntade på att ja skulle vakna. vi hade bråkat lite igårkväll och nu blev vi sams. haha.

Om en timme eller något ska vi in till stan och köpa tapeter till mitt nya rum. det ska rätt kul! Sen när jag kommer hem ska jag måla lite och ta sönder fönsterrutorna , pappa ska sätta i nya. det ska bli kul att ta sönder dom! Fast inte att skrapa bort allt skit sen. för att dom nya rutorna ska passa :p äsch! det kommer nog bli bra. Herregud vad jag jobbar egentligen (y)


Ikväll vet jag inte vad som händer än.. vi får väl se vad lördagskvällen bjuder på. Det är nog bud på en myskväll hemma i alla fall<;
Lizzie sov hos mig heela natten (: det blir ofta rätt ensamt i sängen, och då ropar man på sin lilla bebis!
PUSS&HEJ


1 kommentar:

ASP sa...

I like your posting….Wishing you a very Happy day Saturday and give smile http://pangaloan.blogspot.com/