söndag 1 februari 2009

Godmorgon!

Måndagsmorgon... igen. Riktigt segt att gå upp idag. Gick och la mig lite försent igår som vanligt, oså blev jag extra trött idag bara för det. jaja, jag får skylla mig själv (:

Inatt drömde jag också en mardröm, Om detdära jävla ödehuset love o hans små pojkar ska till idag (?). Läskig var den... så jag vaknade , och så var jahg vaken en extra lång stund tills jag var säker på att jag inte skulle börja drömma den igen, annars hoppar man bara in i samma dröm... eller det kanske bara är jag :p

Nu på morgonen börjar vi i alla fall med profil, och det är riktigt kul, så antar att jag blir lite piggare efter det <;

Idag är det musikskolan också, och emellan det ska jag till loveliten en liten stund.

Snart ska jag ta mig till bussen i alla fall. och jag fasar för kylan. usch!

PUSS&HEJ

Inga kommentarer: