söndag 8 februari 2009

heej bloggen (:

klockan är snart halv tolv och jag sitter hemma hos loveliten. ikväll har vi haft myskväll med Lill & Hampus. det var faktiskt jättetrevligt! Vi kollade en sjuk film som hette ""devil's chair"om jag inte minns fel, helj jävla psyksjuk film.s seriöst.. Den var dock rätt läskig ibland.. Fast att den så kallade demonen såg ut som en häst/bläckfisk gjorde filmen bara skrattretande. allt var spännande o läskigt ända tills det jävla monstret dök upp. då började vi allt skratta <;

nu sitter jag här med Lizzie och Loveliten och vi tog just en promenad. snart kanske det blir en film skulle jag gissa på.

Mitt rum ---> ÄNTLIGEN FÄRDIGT! :d

Jag flyttar ner imorgon!! Mammsen och jag ska till ikea o inhandla lite nödvändiga grejor till mitt finfina rum. Sen ska vi flytta ner alla möbler osv. det kommer nog bli riktigt bra tillslut. <;

härligt med lov också. får sova ut i några dagar extra, aldrig fel (: Dock har jag en massa plugg :/ menmen. det ordnar sig!

PUSS&HEJ

Inga kommentarer: