onsdag 11 februari 2009

hej!

Idag väckte min väckarklocka mig kl 11.00, hade satt den på 11 bara för att jag var säker på att jag skulle vakna innan den, oså ska ju bella komma kl halv ett så jag tänkte att det skulle vara som en liten påminnelse bara. Annars kunde jag ju sovit till halv tolv i alla fall. Men inte det. haha. Just nu sitter jag och lägger över bilder o musik från min stationära bärbara till en extern hårddisk. nu ska datan ut ur mitt rum. no more data for a while :/ Ska ju få en bärbar men det kommer nog ta ett tag antar jag :s jaja, pappa får skylla sig själv, för nu tar jag ju hans bärbara nästan hela tiden. här funkar iaf internet.

Ska ge min stationära till min lilalsyster tänkte jag. hon kan ju titta på film osv på den iaf :)

I eftermiddag ska jag åka till Yvonne (: det blir mysigt! Vi ska nog bara ta det lugnt, spela & sjunga lite. var ett tagsen, men det är rätt kul <; vi brukar vara rätt kreativa tillsammans!
Denna natten var den första natten jag sov i mitt rum. det var lite läskigt faktiskt, helt ensam i källaren när mamma och pappa är hela två våningar över mig! Men det gick bra, lizzie sov i min säng för att hon är inte lika mörkrädd som jag och gör mig alltid lite tryggare när hon ligger med sin varma päls jämte mig (: så fin är hon!

Jaja, snart är bella här, så ska väl fixa till mig lite!

HAVE A GOOD DAY! (;

Inga kommentarer: