måndag 9 februari 2009

hejhopp!

Ny dag igen. Startade rätt stressat. vaknade hos love kl tio o en kvart efter det åkte jag hem. pappsen kom och hämtade mig. hade lite att göra i rummet innan vi ksulle till ikea. oså skuklle ju love upp också, han skulle till jkp o köpa balkläder..(?) :p ngt med studenten o göra iaf!

Jag var hemma o fixa o donade. sen åkte jag till jkp. ikea, med mamma! vi inhandlade endel saker o så kom vi hem och möblerade mitt rum. nu har jag nästan allt i mitt rum förutom spegel o data <; haha. spegeln får jag på oins förmodligen, o datan imon. vi ska köpa ett trådlöst internet till mig imon till min gamla dator. oså får jag en ny inom 3 månader elr ngt sånt. blir nog bra!

Nu ska jag nöta desperate housewiveds o sen ska ja somna i soffan, eftersom jag inte kan sova i mitt nya rum. alldeles för skitigt o stinker målafärg! nej, jag får vänta med att inviga rummet tills imon. då är det vädrat ordentligt o så sksa jag få ordning på det sista. så en natt på soffan blir det allt!

imon ----> musikal! yes <; vi övar äntligen 1:a akten på bara 3 h. tänk tillslut ska hela föreställningen vara på typ 2 h :p det kommer bli super!


PUSSHEJ

Inga kommentarer: