måndag 23 februari 2009


hej blogg (:


Idag har jag, Hanna Berg gjort norråsa klassikern och fy tjyven vad jobbigt den sista kilometern var! Alla andra kilometrar var helt okej faktiskt. jag åkte på som bara den, stannade två ggr och drack lite vatten (:


Av en slump kom love & niclas gående i Lövhult på en liten 6km promenad . haha ja, eller det kanske var en slump? :p lite pinsamt var det i alla fall. så som jag såg ut, o jag som i stort sett aldrig stått på skidor xd, Menmen.. Han är ju min lilla plutt love, så det gjorde väl inte så mycket;) . O niclas skrattar alltid åt mig annars ändå så, så det var inte så mkt skillnad <;


I alla fall så gjorde jag 13 km på typ två och en halv timme. visst det tog väl rätt lång tid, men jag kämpade i mitt eget tempo i alla fall.


Sen kom Love moch Niclas och hämtade mig och lill som hade kämpat så tappert, så åkte vi hem till lill o hämtade alla mina grejer o släppte av henne. Grejen var ju bara det att jag glömde mina egna skor. Men sara lånade ut ett par till mig, när vi ändå lämnade skidorna där. Sen blev det en härlig dusch hemma hos love, mat o sen bara titta på tv hela kvällen. Pappa hämtade mig för en timme sen ungefär. nu blir det lite engelskaplugg o sen soooova <;


JAG LÄNGTAR EFTER MIN SÄNG NU (: Musikal tisdag-söndag denna vecka också. härligt :, jo egentligen är det kul, det är bara det att min tid inte räcker till! På söndag blir det i alla fall eventuellt en resa till Isaberg. här ska åkas skidor! igen xd haha, fast denna gången blir det i riktiga backar (: hoppas det blir så.. vet inte om jag vågar hänga med än.. :P

plus!! att min lillasyster är snyggast och bäst :D:D:D

PUSS&HEJ


Inga kommentarer: