torsdag 5 februari 2009

heeey <;

Nationella prov idag. skriva uppsats på 3 h (: helt okej,. jag skrev en novell med tema till en bild som var på en lägenhet i gryningen/skymningen. får man väl ta som man vill (; jag tog det som gryning i alla fall! Att skriva novell är inte min starka sida, men det var rätt kul att försöka iaf. kanske tog ett rätt farligt beslut där... kunde ju skrivit ngn krönika ler ngt som varit lite lättare. menmen. man måste våga! :p

Efter skolan lekte jag med loveliten en liten stund ( äntligen) hade saknat han oså ju :)
Och sedan var det musikal. idag fick jag spela miss Hannigan igen och som vanligt fick sig alla andra skådespelare ett gott skratt! :d
Jag också för den delen. jonathan och crille är så jefla sköna också. vi hade sjukt kul idag, och för att inte glömma emmapemma! vi fyra ska leka på lovet har vio bestämt. det blir kul! kanske om några mer hänger på , vi får väl se!

Nu ska jag ut med hunden o sen sovasovasova <;

PUSSSS

Inga kommentarer: