torsdag 26 februari 2009

T O R S D A G .

Igår var jag pa lite kalas hos lillsötan (: Vi åt god mat och tårta för att henne pappa fyllt hela 40 år nu! Grattis till honom.
Sen så gjorde jag Lills hår också och det blev hur bra som helst! :d som tack för det fick ajg en stort toblerone som för övrigt är uppäten nu.. -_-
På kvällen kom loveliten hit och vi mös massor till yesman. Den var väl helt okej så länge vi hann se. (:

Sen låg vi uppe ett bra tag och pratade massor och sen somnade vi sött! (eller jag i alla fall)

Klockan 05.55 ringde klockan som vanligt i morse. anledningen till att den f´ringer fem min innan sex är för att jag är rädd att om jag skriver 06.00 så kan det ju bli fel till 09.00. jagvet det är knäppt! men så är det, just när det gäller det så har jag panik! så nu ringer klockan 05.55 och jag kan vara lugn <;


Denna dagen har varit helt okej. Jag och Lill var inte på gympan så vi gick på stan istället. mysigt! Jag hittade en finfin tröja oså köpte vi hårfärg till Lill :d
Sen har ajg varit hemma och tittat på desperate housewives & så blev det typ 2 timamrs musikal också, trevligt... (:

Imon ska jag träffa emmapemma och sen ska ja mysa med loveliten igen! (y)


PUSS&HEJ

Inga kommentarer: