torsdag 19 februari 2009

heeeej !

Bara en dag kvar i skolan nu och sen väntar en härlig helg, en välbehövd sådan(:
Inget prat om helgen nu dock.

Idag i skolan hände det som så att det gick rätt bra på matteprovet , så jag kanske inte är helt körd. bara nästan.. (: Menmen, man gör ju sitt bästa, & går det inte så går det inte. Men det suger dock! Thomas tjatar på att jag är så nära mvg, o så sumpade jag allt igår! .. o det suger ju lite. menmen, midag är jag glad för idag gick det bra (: I skolan fick vi också göra kärlekskort på spanskan, eftersom vi var så trötta så tyckte Lisa att det passade bra med att klippa och klistra (:

Jag skrev ett jättefint kort som Lisa insisterade på att jag skulle ge till love istället för att hänga upp som dom andra . haha! Och jag citerar " Ska jag verkligen ge love ett kärlekskort på spanska?, fast.. han läste väl spanska? " Ja det gjorde han, fast.. det gick inte så bra, men häng inte upp det! Ge honom och hälsa från mig med" (; Haha, så ja.. det var det. kul va? Det blir inte roligare än så på Norråsa.

idag blir det musikal, vilket jag verkligen ser fram emot! (: ska bli kul.
Nu skulle jag egentligen kollat på desperate housewives, men datan segar, så det får bli att sätta sig vid pianot en stund (:


PUSS&HEJ

Inga kommentarer: