tisdag 30 december 2008


Hej blogg:D

Dagen innan nyår & ojojoj vad vi taggar <; Har köpt allt som behövs att köpas osv. nu fattas bara att få mitt hår färgat som kommer ske innan morgonkvällen iaf. Beccabus sov hos mig tills idag. gårkvällen var supermysig och lika rolig som vanligt. ingen får mig att skratta som den människan! Idag började vi också riva ut allt som stod i mitt blivande rum i källaren. (: det var sjukt äckligt! Med ett antal spindlar :s Men nu är allt utrensat. Pappa och jag har varit inne i stan och köpt el & virke till rummet.
Så snart sätter vi igång med hela renoveringen osv. ska bli sjukt härligt att få rum där nere för mig själv. I morgon ska Bella, Jossan, Linn, Sara, Amanda, Lidija, & jag äta härlig middag på kvällen och sen blir det fiesta förhoppningsvis (: Det kommer i vilket fall bli en mycket lyckad kväll tror jag allt. PUSSHEJ & GOTT NYTT ÅR

Inga kommentarer: