tisdag 9 december 2008

hejblogg :D

Snart är det skola, och idag har jag sovmorgon, fick sova enda till 07.15 <;<;<; haha, det är rätt mkt för mig vill jag lova .
Igår var det musikal, och det var rätt segt faktiskt måste jag säga.. Men det fanns några inslag som var rätt roliga. Dom vill att jag och Emma ska sjunga på julfesten, men jag vet inte ens om jag kan :s vi får se, ananrs är det klart att jag ställer! :d

Sen ville dom också att Emma och jag skulle byta roll, vilket Emma blev rätt ledsen för. Och jag vet itne vad jag blev riktigt.. Vi får se när vi har kört varandras roller ett tag så känns det nog super (y) f¨år vi hoppas. & jag förstår att hon blev ledsen.. i love you <3

Idag följer nog tvillingarna med mig hem, det blir att sätta i hårförlängning på Bella , och fixa litr slingor på Jossan (:

nu ska jg leta upp min walkman, och sen ska jag gå till bussen, om det nu inte behövs att jag springer (;

PUSSSS

Inga kommentarer: