torsdag 4 december 2008

Torsdagskväll och jag är väldigt osams med mamma, ovanligt va?

Ja nu var det igång igen med hennes lilla humörsvängningar, ja och mina... allt gör mig på så jävla dåligt humör bara! Varför ska hon alltid haka upp sig på allt som är nonsens? SÅ JÄVLA LESS PÅ DET!
Yes, det var det. Nu till det som är bra (:

jag har haft en jättebra dag annars. På morgonen spelade i badminton i två timmar, det roligaste var att spela med Dennis och Pontus, då blev vi riktigt duktiga tillslut <; och fort gick det o svåra bollar var det, men med lite coaching från killarna så gick det tillslut (y) Sen hade vi lunch, spelade upp vår finfina låt för vår engelskalärare och våra två musiklärare också (: Vilket var roligt, vi fick mycket beröm och endel bra tips. Luciaövning var det också och vi röstade på Lucia, jag röstade på den som skulle passa bäst, dock så tror jag inte många röstade på denna flickan, hon är rätt tyst av sig o märks inte så mkt, tyvärr för hon är sjukt vacker med sitt långa bruna hår och ögon osådära (; Dagen avslutade med 2 timamrs slöjd, vilket gick rätt bra, jag hade inget tålamod alls och fick mina ryck lite då och då, men överlag så gick det riktigt bra måste jag säga <; Hann med kvart över tre bussen hem, sen har jag lekt med syster hela dagen! vi har bakat och druckit glögg, och just nu sussar hon sött i min säng, men ska väl snart bära över henne till hennes egen, det blir så sjukt varmt och trångt i sängen annars när stora, klumpiga jag ska ligga där också .. :p

GODNATT :*:*:*

Inga kommentarer: