torsdag 11 december 2008

Klockan är 06.55 och hela familjen är uppe och virar. Emma bråkar med mamma, hon vill inte ha dom kläderna som mamma tagit fram. haha såhär är det rät ofta skulle jag tro, men jag brukar dock vara iväg innan utbrottet bryts ut. Men idag är jag hemma för att alla har gått upp tidigare, dom ska till joels skola och titta på luciat tror ja.. Men jag ska inte dit! För jag har ju Lucia nu på morgonen i skolan ;) vi hade genrep för allmänheten igår. Det var kul, vi fick först en fralla och en Mer var ;) Killarna var superduktiga <; dom sjöng som bara den ;) Men de kanske ska plugga lite på sista texten? :p

Jag inte trött nu.. Men kommer nog vara ikväll! Har luciaträning med det andrra luciatåget mellan fem och halv åtta sen med.. jobbigt värre.. Men direkt efter ska jag till Loveliten så jag kommer i ala fall inte missa idolfinalen (;

PUSS & HEJ

Inga kommentarer: