måndag 22 december 2008


Hej första riktiga lovdagen :*

Idag vaknade jag kvart över nio och fick ett ryck att ta tio i tio bussen till stan med Rebecca Rooth. Riktigt så blev det inte, vi blev skjutsade av Micke ungefär samma tid (: Sedan tog i tåget till Jönköping och där hittade jag (ÄNTLIGEN) min finfina nyårsklänning! Väldigt neutral som jag kan använda vid andra tillfällen, men lite söt & sexig också(a). Den sitter åt vid bysten, sedan blir den pösig ner till midjan där den sedan sitter åt igen. Och så går den ner hjupt i ryggen också. Så syggen blir rätt bar(a) bra beskrivning eller hur? Haha,. jag hittade ett par skor so jag var tvungen att köpa, jag och skor funkar bara inte. Jag köper alltid skor! Men jag känner inte direkt att jag måste sluta med det.. för jag älskar ju skor hur mycket som helst (:
Jag och Becca hade i alla fall sjukt roligt som vanligt. Vi kan inte umgås i några timmar utan att asgarva under minst hälften av tiden . Det är det härliga med henne <: På eftermiddagen åkte jag in till Loveliten och lekte med han, Björn och Norén. Eftersom att Love blir 18 efter tolvslaget så ska dom upp till statoil och köpa en folköl just bara för att det går (: Men! Norén gömde Loves leg. Elakt som fan o så fick vi eta hur länge som helst. Och vem hittade det om inte jag? (a) När jag åkte hem på kvällen stannade jag till hos farmor och drack lite glögg. Och farmors man kommenterade att jag luktade väldigt gott. Och då säger jag ju bara att det får man tacka min älskling för den fina parfymen jag fick i julklapp (: Någon timme efter att jag kommit hem fick jag ett hemligt samtal från honom då han tänkte köpa samma parfym till farmor och ville veta vilken det var <: så nu ska farmor få en jättegott doftande parfym i julklapp! Det var nog allt för mig idag. PUSS:*

Inga kommentarer: