lördag 20 december 2008

Hej lördag & Hej jullov!

jag vaknade halv nio idag, fast att jag somnade kvart över två inatt... Skolans fel! Aja, sovit lite fast är ändå inte speciellt trött, som tur är (: För idag ska jag till farfar och fira jul och sen ska jag också fira jul med Love, som jag förövrigt har varit tillsammans med i 5 månader idag :>:>:>

Gårdagen var en riktigt lyckad dag! Först skolavslutning och allt detdära, dansen gick bra och jag fick träffa min älskling i några minuter också (y)
Efter skolan var det dags för mig att åka till eksjö och jobba på coopkonsum med jonathan,oliver och Emma (: vi hade riktigt kul ändå måste jag säga! Fast emma var lite tjurig ;)
Sen åkte vi till julfesten för de små barnen i musikalen. Jag och Emma sjöng och spelade lite för dom, o så fick vi skriva autografer! :)

Sedan åkte jag till Sara i nässjö och alla vi tjejor taggade experience som faktiskt blev ritkigt lyckat! :d det var roligt och Igor shakeade som bara den (: Lite Elvis också, fast när tröjan åkte av sa vakten till, så jävla kul ! xd
Jag drog en timme tidigare och gick hem till Love en stund(:

Kvällen var maximalt lyckad! Tagga med tjejerna, dansa hela kvällen & pussa på min älskling, inget som fattas. (y)

Om en timme eller två ska jag in till stan med min kära mamma :p

PUSS:*

Inga kommentarer: