söndag 21 december 2008


Söndagen den 21:e december var en av de bättre dagarna i mitt liv. Min finaste julklapp av Love var en resa till Göteborg, Lisebergs julmarknad. Allting kom som en överraskning då jag öppnade presenterna kvällen innan(:

I alla fall så tog vi tåget lagom tidigt i morse och sedan gick vi runt och tittade på nordsatn i ett par timmar. Jag hittade inte en enda nyårsklänning! fast att jag provade massor.. Men love hittade ett par skitfina jeans! & Så fick han en skjorta av mig från Dressman till nyår. sjukt sexig var han i den måste jag säga(a)

Sedan åkte vi till Liseberg, och gud vad det regnade hela tiden! Vi åkte sagolslottet, åt massor med mat och så köpte vi ett knäckäpple, som... var väldigt sött, men gott! Vi spelade lite och det coolaste av allt, vi åkte släde efter en ren :) wiej <; Denna dagen har varit helt underbar. Du är helt underbar Love Karlsson:)

Imon ska jag åka till jönköping för mig själv.. Jag måste hitta en nyårsklänning innan jul . (:

Jaja.. nu ska jag packa upp min lilla väska.

PUSS & HEJ


Inga kommentarer: