onsdag 17 december 2008

Jag öppnar ytterdörren
" Men älskling, jag har inte tagit på mig skorna än!"
En djup suck från mig och jag stänger dörren igen.
"Förlåt att det tar så lång tid, jag blir alltid mobbad för att jag är så långsam med skorna."
"Haha, ja det förvånar mig inte, du ÄR ju långsam?"
"Ja.. Men det är faktiskt inte så lätt! Jag har ju jättestora fötter :/ "
ASGARV FRÅN MIG.

Ja, där fick jag just veckans.. nej det måste vara halvårets bästa, dummaste och roligaste bortförklaring!!
Lilla Loveliten, dina skor är anpassade till dina fötter, och därför gör det ingen skillnad till hur stora dom är.

Dock gör jag lite narr av min älskling nu, det var ingen speciellt seriös bortförklaring, men jag måste ju säga att det var en rolig konversation!

Nog om det.. Idag har det varit en jobbig dag. (okej jag fick mvg i slutbetyg i bild) MEN! jag fick G i idrott! OCH JAG HAR KÄMPAT SOM EN JÄVLA DÅRE! Och imorgon ska jag ifrågasätta mitt betyg, så det så!

Det enda roliga som hände denna dagen var att jag,lill,bella,jossan och sara fick i uppgift att dansa i pausen på fotbollsmatchen mellan elever och lärare på fredag (. så nu blir det att träna mktmkt!
Innan såg jag världens hemskaste film. "säg att du älskar mig" Ja, jag vet att den kom ut 2005 men jag har inte hunnit kolla på den.. elr glömt bort det helt.. i alla fall så har jag sett den nu! Och guud vad jag lipade, det är en sjukt stark film som man mår riktigt dåligt av. Dock är den sevärdig, den ger ett bra budskap.

Just nu ligger min bror i mitt rum och kollar på den filmen som jag just informerat honom om.. och jag sitter i köket och äter kvällsmat.

Det var nog allt för mig idag (:

PUSSHEJ

Inga kommentarer: