fredag 5 december 2008

Hej Fredag, en av de bästa dagarna ! :d

Badmintonturnering idag då. jag spelade 3 matcher, vann två förlorade en. Inte dåligt för mig va? dock så förlorade jag med 1 poäng och mo ajg inte gjort det så hade jag gått vidare till åttondelsfinalerna iaf. jaja, Lill och jag gymmade istället <; sen åkte vi till jönköping för att köpa julklappar. det blev en till min bror och en till min plutt, Loveliten (; sen fick vi springa till bussen! och sen fick vi springa till tåget efter att vi hoppat av bussen :p Och nu kommer det roliga ;) Vi hade inga pengar att åka hem med på våra busskort så när vi gick på tåget så låtsades vi sova, men typ 2 minuter efter att vi satt oss kom tågkonduktören & han kom på oss så att säga. Jag gav han mitt kort o sa att jag hade tryckt i det men att det inte funkade och att det hade varit konstigt hela veckan (egentligen får jag abra åka två gånger per dag på kortet, och det hade jag redan gjort) Men jag kunde väl itne veta att han också skulle veta det? Men han sa i alla fall " Jaha, det har varit konstigt hela veckan? hehe, men du ahr redan åkt två gånger ser jag här" Ojojoj, kortslutning i min hjärna, jag drog något om att jag trodde att det var övergång på 2 timmar eller något (: Lills kort var avmagnitiserat och folk flinade framför och bakom oss. Men tågkonduktören var snäll, och sa att vi fick betala 25 kr kontant var för att komma till nässjö. Bra va? ;) Efteråt kom vi på att både han och alla fattade ju att vi låtsades sova, eftersom han visste att vi hade gått på i jönköping, så vi kände att vi lurat oss själva nästan... xd Dock kom jag bara till Forserum, för mamma hade jobbat klart och så åkte jag därifrån hem till mig. (: Denna kväll har jag inte gjort någonting nästan. Kollat på idol, och nu väntar jag hur mycket som helst på min älskade pappa som kommer inom en halvtimme (y) ojojoj vad jag har saknat honom!

PUSS & HEJ

Inga kommentarer: