söndag 7 december 2008

Snart ska jag sova!

Denna helgen har varit såhäääääääääär bra :d träning med musikalen på lördagen, och jag älskar hela högen jättemycket! Höjdpunkten denna gånge måste nästan vara lyften med Hampus (: det gick rätt bra, fast till en början såg det helkonstigt ut... :p

Lördagskvällen spenderades med Loveliten hemma hos mig. Vi bastade, badade jaccuzzi, lagade mat och mös framför tv:n (: sen gjorde vi en liten hemlig cup också :p Idag vaknade vi vid halv tio, efter en härlig natt med mycket sömn! Fram till halv ett låg vi i stort sett i soffan och tittade på tv, härligt att vara ensam hemma utan syskon. Det blir helt plötsligt tyst i huset, och tystnad är det härligaste som finns ibland (;

Min bok ropar på mig, och nu ska jag läsa i den, sen ska jag sova <;<;<;<;


PUSSSS

Inga kommentarer: