lördag 13 december 2008

hejhopp :)

Lördagen har sett ut såhär att jag vaknade hos Love och vi gjorde pannkakor <; mumsigt var det. Sen gjorde vi i stort sett ingenting tills min buss gick vid ett, sen duschade jag och fixade till mig lite till luciat (:det var två föreställningar och det var fullsatt på båda i statskyrkan , bra där (y) Dock var det jättejobbigt att stå stilla så länge. plus att jag inte gillar att vara alt, speciellt inte när jag alltid sjunger sopran. Menmen, det gick ganska bra och så. Sen följde Lill med mig hem i några timmar och vi tog först en promenad med felix och sen mixade vi låtarna till hennes dans och sen bara pratade vi hur mkt som helst ;>

nu är jag sjukt trött och ska snart gå och lägga mig. Vill helst sova innan mina föräldrar kommer hem från julbordet dom varit på i jönköping, dom är så jobbiga när dom är lite lulliga så att säga :P

Imon ska mamma och jag upp tidigt för emma har skridskoavslutning. så jag ska filma när mamma och hon åker skridskor <;<;<;

Sen ska jag göra hårförlängning på Sköld1 :*

pussss

Inga kommentarer: