torsdag 18 december 2008

Julavslutning idag, snart om några timmar (:

Klockan 8.00 är det fotbollsmatch mellan elever och Lärare på skolan, en söt liten tradition som år rätt uppskattad : ) i år är det 93:ornas tur att ta itu med lärarna, och jag hoppas verkligen att vi vinner (: Dom som är duktigast på fotboll ska spela, Alle Jonsson, Kevin Rooth, Elvis också tror ja? Och massa fler, tjejer också naturligtvis!

Jag ska, liksom förra året, dansa tillsammans med Sara,Lill,Bella och Jossan i pausen mellan halvlekarna. Och jag är skitnervös! Vet inte riktigt varför.. Kanske för att Love och Niclas ska komma... Fast mest är det nog för att hela skolan ska titta. Dock så är dt ju inte värre än förra året. Men det känns ändå lite pirrigt måste jag säga!

Snart ska jag ta på mig mina ytterkläder, och bestämma vlka skor jag ska ha (!?) haha.
Och sen tar jag bussent till nässjö.

PUSS :*

Inga kommentarer: