onsdag 24 december 2008

Julafton 08.

Klockan 08.00 idag på morgonen upptäckte mina syskon att tomten varit här inatt. så de sprang och väckte mig och vi fick öppna varsit paket som han lämnat vid kaminen. (Min syster tror på tomten, Joel vill bara ha paketen)

I alla fall så var det egentligen alldeles för tidigt för mig att gå upp, men eftersom vi skulle befinna oss hos min farmor klockan halv tio fanns det ingen anledning att gå och lägga sig igen.
Hos Farmor åt vi gröt som alla andra julaftonsmorgnar i mitt liv. Sedan öppnade vi presenter. Där fick jag pengar och lite smått och gott <:

När vi kom hem vid halv tolv gick jag och la mig. Sen väckte Emma mig en kvart innan mormor och morfar skulle komma. När dom kom åt vi julmat och jag tog alldeles för mycket mat! Det är så otroligt gott, men jag klarade inte av att äta upp allt jag tagit till mig (:

KLockan blev tre och hela familjen samlades för att se Kalle Anka, men som vanligt hinner vi inte se hela för att emma tjatar så på att tomten ska komma. och tillslut kom tomten! ( som egentligen var broder Joel) Efter tomtens besök delades julklappar ut, o9ch detta året fick jag världens coolaste grej ! ;d en Ukulele ! Ahahha, så sjukt rolig att spela på, som en gitarr fast mindre och roligare ljud (: Tack pappa för att du alltid köper något konstigt till mig ( Jag som är lite konstig) (a) Utöver den så fick jag en ny mobil,väska, lite kläder, pengar, godis, smink osv.. (:

En helt okej julafton , men mina syskon kunde bråkat lite mindre & jag kunde fått träffa Love, men ananrs så var den bra (y)

Nu ska jag snart sova, sov inte mycket natten innan denna så nu får jag sova igen allt jag missat :p

PUSS & GOD JUL !

Inga kommentarer: