måndag 1 december 2008

hej blogg:*

nu måste jag som sagt blogga lite enligt Love, eftersom att det var så otroligt lägnesen jag gjorde det. Senast jag bloggade var i söndags förmiddag, längesen va? :p
så nu kommer ett efterlängtat, ointressant inlägg. denna dagen har varit mer eller mindre kaotisk:s började med en regäl försovning, tur bara att mamma var hemma och skjutsade mig till skolan, sedan var det oförberret prov i matte. uschuschusch! Sedan samhällsprov, sen skulle jag träffa Love, han som alltid kommer hem tidigt på måndagar, men inte idag. konstigt va? stod utanför brinell i en halvtimme och frös ihjäl, lite får jag skylla mig själv, kunde gått in, men nu gjorde jag inte det. istället stod jag och pratade en stund med Per. Efter en lång väntan kom min älskling ut och vi köpte pizza. onyttigt, javet men gott var det. musikskolan gick hyfsat bra & bussresan hem också. Men hela kvällen från att jag kom hem vid halv åtta tills nu har bestått av plugg till ett prov som jag har imon, musik Rockens historia, första gången jag ens tittar på papprena idag, så råplugg blev det! ja, förutom ett avbrott med ett telefonsamtal av Love då. Där han kritiserar att jag är seg med att blogga, för jag är ju sååå seg med det verkligen . (:


Jaja, ut med hunden nu och sen sängen. Puss&godnatt.

Inga kommentarer: