söndag 30 november 2008

För det första: DÖD ÅT SAMHÄLL. Okej, samhällsprov imon, det suger verkligen riktigt hårt, nu sitter jag här och pluggar, en söndagsmorgon.. så otroligt tråkigt! Jag skulle puggat igårkväll fast det blev bara att läsa igenom allt, så nu blir det plugg på riktigt.

Gårdagen var en riktigt jävla lyckad lördag! Inte för att jag gjorde något mer spciellt än att umgås med världens knasigaste Emma (: Först musikalträning i 6 timmar, ojojoj vad det var koncentrationskrävande, typ väldigt jobbigt, men dock väldigt roligt också <; Efteråt hänge emma med mig hem och gud vad vi var övertrötta, så mycket som jag skrattade igår har jag inte skrattat på länge. hon är superduperbra! (; vi åkte också in till stan för att köpa godis, sen väntade vi på bussen i två timmar, varav en hos loveliten som lekte med Niclas. där sjöng vi som aldrig förr ;d

Förutom samhällsplugg blir det musikplugg till provet på tisdag och lite pianoplugg tills imon om jag orkar . Ikväll blir det julskyltning med min plutt :*

pusss1

Inga kommentarer: