fredag 14 november 2008

Hej. min dag har varit väldigt bra. Den började med en härlig sovmorgon, sov enda till kvart över sju idag! ( vanligtvis går jag upp vid sex) Vi har tre vanliga, korta lektioner på fredagar, och sen de sista två timmarna har vi elevens val som bestod av film idag. så en lugn och härlig dag i skolan var det allt!
Efter skolan åkte jag hem och tog det lugnt en kort stund innan jag åkte in till nässjö igen och så blev det två timmars luciaövning. dom har satt mig som alt där fattar jag verkligen itne hur dom har tänkt! jag är alltid sopran, men dom började snacka om att dom behöve nya altar som var säkra på toner osv, så nu får det bli understämma..

Efteråt gick ajg till Love, och var med Norén och honom. vi satt i två timamr och kollade youtube. Dom två har verkligen inget liv xd

Sen fick jag också veta att love var lucia för många år och dagarsen, han "ville inte vara stjärngosse" så han joinade tjejorna. Gulligt va!? (a)(y)

Imon ska jag vara frisör åt mamma igen, det blir först klippning av hennes eget hår, sedan sätta i hårförlängning och efter det klippning av den nya frisören ;)
på kvällen blir det loveliten (:



pusssss



Inga kommentarer: