tisdag 4 november 2008

Jaha då var en riktigt bra dag förstörd tack vare min kära mamma.
Gräl så fort man kom innanför dörren och än har det inte slutat, självklart, nu får man gå i denna skiten tills hennes jävla mens är över. världens bästa dag blev snabbt världens dåligaste.

Jag var så jävla glad idag, men tanke på gårdagen och att få träffa Love och allt idag, och så kommer man hem, och så är helvetet igång. det ska bli så jävla skönt att flytta här ifrån och nu måste jag bara stå ut en termin till, sen är det över. TACK!

Mamma och jag kommer inte överens, har aldrig gjort och kommer förmodligen aldrig göra. Jag är så jävla trött på att alltid komma hem och bråka med henne.

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan !! detta var ju en så jävla bra dag, varför kunde hon inte bråkat med mig någon annan dag, varför just idag?
Jag blir så jävla trött och på dåligt humör..



Ja, som sagt en mycket bra tisdag kunde inte sluta värre.


pusshej

Inga kommentarer: