söndag 9 november 2008

Denna söndag blir det biologiplugg, tror jag!?
känns som att jag måste plugga, men har verkligen ingen lust...
Just nu sitter jag och letar lite musik, har hittat endel bra faktiskt :) Man jag är jävligt hungrig, och jätesugen på scones, orkar man gå ner och baka? jag tror faktiskt inte det. så det får väl bli te och några vanliga mackor.
Farsdag är det idag, och pappa fick en jättefin present av mig (:

Igår hittade jag ett sjukt roligt spel på jesper.nu, haha jag bruakr inte sitta och nöta spel direkt, men jag kom på att för längesen hade jag spelat ett spel som ja tyckte var roligt, så jag började jakten , och efter en ltien stund så hittade jag spelet (y) duktigt gjort av mig där...

Känns inte som att jag har någon feber längre, vilket jag hade igår, men rösten är fortfarande åt helvete, och förkyld som fan är jag.

pussss&kram

Inga kommentarer: