onsdag 26 november 2008

Asså hur jävla desperat, dum i huvudet och trög får man vara?

För några måndarsen addade en kille mig på msn och jag accepterade. Han var skitäcklig, ville att ja skulle visa mig naken i cam osv. så blocken dirr .

Sen gick det typ tre månader, och så addade han mig igen. Men då "låtsades" Han jobba för någon jävla modellargentur och ville att jag skulle börja jobba som underklädersmodell. Och jag skulle inspekteras genom camen. Öh, block dirr igen!

Sen igår addade fanskapet mig igen! "Hej snygging, hittade dig på bdb o tyckte att du var söt, så jag addade, hoppas det var okej?" NEJ VERKLIGEN INTE! block dirr igen :s byter typ msn gör han, typ tio år äldre än mig . Låt mig va nu ditt jäval äckel, fattat vinken nu efter tre blockningar?

herregud säger ja, snacka om desperat. det komiska är att han byter inte visningsbild, så jävla störd..

Okejokej, nog med det nu. Historiaprov imon och rätt så mkt plugg idag, känns rätt lugnt, som om jag kan det mesta redan. Otroligt trött är jag idag, får väl försöka lägga mig tidigt, vilket jag brukar misslyckas med rätt ofta nu för tiden.
Snön fick man inte behålla länge. nu är det blask och äckligt ute istället. uschusch :'(


jag taggar helg med, som vanligt <;

PUSS&KRAM

Inga kommentarer: