måndag 10 november 2008

Gosh vilken jobbig vecka detta kommer bli :s Massor med läxor coh ett härligt biologiprov på listan, kan inte bli bättre (Y) haha, jag tycker synd om mig själv och alla andra i 9b.

I alla fall så blev måndagen både bra & dålig. Dålig blev den för att vi har alldeles för många lektioner och för att jag inte mådde bra alls, känns inte som om jag blivit riktigt frisk, synd för mig då, för jag kan ändå inte missa något i skolan, så det är bara att bita ihop.
Bra blev den för att jag var hos studievägledaren som gav mig ljusa tankar om min planer ;) Nukänns det verkligen som om jag kommer ha chans att komma in på rytmus! :d Den blev också bra för att eftermiddagen spenderades med Loveliten, som liksom de flesta andra dagar var på gott humör och gjorde mig glad!

Musikskolan gick superbra, jag fick en låt som var kalasrolig att spela <;

Denna kvällen har jag bara pluggat, pluggat & pluggat, det har blivit lite matte, fast mest biologi & det finns så mkt mer i biologin som jag måste hinna läsa igenom idag. usch.. jaja..

nu står det i alla fall kvällsmat på listan tycker jag nästan. Är rätt hungrig och får väl springa ner och göra mig lite mat. (;

Pusspuss :*

Inga kommentarer: