torsdag 6 november 2008

Godmorgon torsdag (:

idag vaknade jag tidigare än larmet :s ojoj, jag hade dock ont i öronen, halsen och var allmänt förrkyld, usch.. Aja, nu har jag fixat till mig och får väl gå till skolan även om jag inte känner mig hundra, eftersom vi ändå slutar tio i tolv idag ;)

Igår fick jag min svarta jacka --> Yes ! ;) äntligen hela fickor , haha, och hela armar och allt sånt dära . nu fattas bara vinterjackan som vi får köpa in någon annan dag .
Igår blev också rollerna satta! Jag spelar en tjänsteflicka som heter Cecille, delar rollen med Bea så vi spelar varanan föreställning, skitkul att jag delar rollen emd bea av alla människor, synd bara att vi inte kommer vara i samma grupp då :s jag som diggar henne så mycket <;

nu ska jag gå ner och få i mig lite mat, sen måste jag gå till skolan, vilket jag egentligen inte orkar, menmen..


puss&kram

Inga kommentarer: