torsdag 13 november 2008

Fredag here i come ;) inget kfum, vilket jag är rätt glad över att ajg skiter i, orkar verkligen inte göra ngt denna helgen, utan det blir mys & att vara lat (;

Dagens biologiprov var nog det svåraste biologiprovet jag gjort på dessa 3 år på norråsa. hela lektionen plus halva min lunch gick åt! Hoppas bara jag får bra betyg¨på det, jag som skrev så otroligt mycket <:
Skolan var annars väldigt seg idag och jag kunde inte riktigt lista ut varför, den bara var det, väldigt tråkig också..

Efter skolan var jag med Loveliten en stund och sen åkte jag med mathilda och lovisa till musikalen, & vi hade sjuuuukt roligt! Fantasi är kalas och jag älskar det :* vi började manusläsning och placering, vilket krävde mycket koncentration, som kanske inte var min bästa sida ikväll. men jag hade roligt i alla fall. Sen fick jag skumtomtar av min morfar som skjutsade hem mig! supergott var det (: varför äter ma bara skumtomtar på julen? iloveit. <3

nu äter jag flingor och en fil som har persikosmak. väldigt gott. snart ska jag spela piano, och sen sova, spanskaläxan tänker jag göra imonbitti. orkar inte nu efter all biologiplugg!


pusssss & godnatt.

Inga kommentarer: