onsdag 12 november 2008

Hej blogg :*

Idag var vi på brinell hela förmiddagen och kollade program på brinell. jag kolalde estet och samhäll (: fast ska förmodligen inte gå på den skolan över huvudtaget om allt går som planerat <:
Sen hade vi en rätt rolig engelskalektion. Eric och Carmen besökte oss, dom var från usa, och vi diskuterade massor med skillnader och så vidare, eller vi frågade och dom förklarade. mycket givande och intressant lektion.

Efter skolan gick jag till Loveliten, och vi gjorde i stort sätt ingenting, jag försökte få han till att plugga lite svenska, vilket jag lyckades ganska bra med iaf, tror jag. Vid sex tog jag bussen hem och fram tills nu har jag pluggat biologi. usch säger jag! Jag måste läsa allting igen, det sitter inte riktigt än.., lycka till, till mig imon (y)

Musikalträning för mig imon! yes, det ska bli riktigt kul , som vanligt. (: kom på att jag måste fixa mitt manus till en pärm och lite nu .
Snart ska jag äta, sen blir det förmodligen lite piano, sen promenad med min hund, sen lite plugg till och sen sova. Gosh ja kommer få vara vaken halva natten !? haha, jaja.. så är det om man ska vara duktig i skolan...

PUSS & HEJ

Inga kommentarer: