tisdag 18 november 2008

ONSDAG :*

godmorgon. Jag sitter här och myser med en kopp te, helt ensam hemma och allt är tyst & fridfullt. :)
Gårdagen var väldigt kaotisk mpåste jag säga! Började med massor med plugg, sedan var det att stressa ihjäl sig för att åka till gammelfarmor och klippa henne (fick tvåhundra kr) yes <; Sedan blev jag nerskjutsad till stationen typ halv fyra, när joels och mitt tåg skulle gå tjugo över fyra.
Vi gick på tåget lite tidigare trodde vi, & helt plötsligt så åkte tåget! haha, ojsan vi tog visst ett tidigare tåg, vilket gjorde att vi fick vänta mycket längre på joels tränare (:

menmen, under joels träning åkte jag och min vovve till moster anna (; och vi mös i några timmar. Sedan mötte jag joel typ 5 över 8 efter som att tåget skulle gå 16 över, vilket det visade sig att det inte alls gjorde, för det gick tre minuter över åtta, och nästa tåg gick halv tio. jaha då satt man fast i jönköping då, härligt! Det var bara för mammsen att köra in och hämta oss.

Min pappa hade varit en knas och gått in på sj och hämtat en tidtabell, synd bara att sj inte tar hand om länstrafiken nu d : så den tabellen var några år gammal. Idag börjar vi med gympa och snart ska jag springa som en galning till bussen<; i eftermiddag blir det bara kemiplugg, prov imon :/
pusssssss

Inga kommentarer: