måndag 17 november 2008

Måndag & en ny vecka.

Just nu sitter jag och gör en skiva till mamma, hon fyller år imon, så har spelat in några fina pianolåtar och lagt på lite fina pluggar osv, det blir riktigt bra :) & mamma älskar när jag spelar piano, så tänkte att det skulle vara en bra idé för mig att göra en skiva med några låtar, eftersom att jag är totalpank och inte kan köpa ngt. (förlåt mamma) (a)
Ja just det, jag & mamma har bråkat ikväll igen, ovanligt? nej inte alls tyvärr...

Menmen, det blir nog itne lika stort som vanligt iaf.
Dagen har varit riktigt bra faktiskt. Världens jobbigaste dag i skolan, men idag var det ändå rätt lugnt. vi övade intervaller på musikprofilen, en mycket givande lektion måste jag säga! Så nu är man åtminstånde ltie duktigare på dt, får väl öva lite mer hemma.

Efter skolan gick jag till Loveliten, som för övrigt ska mönstra imon, så all lycka till han från mig nu (:
Vi hade det lika roligt & mysigt som vanligt.

Sen var det musikskolan & det gick bra. Sedan blev det bussen hem. & snart är jag också klar med skivan & då blir det att göra ingenting, eftersom att det är studiedag imon, <; yes!

puss&kram

Inga kommentarer: